مشاوره ازدواج آنلاین

لطفا به کیفیت مقاله امتیاز دهید

در دهه گذشته، خدمات مشاوره ازدواج آنلاین با شور و شوق مردم در کشورهای توسعه یافته آشنا شده است.

خدماتی که به سبک زندگی افراد انسانی متصل می شوند و به طور فزاینده ای به درمانگران روزمره در حرفه روانشناسی کمک می کنند.

روانشناسان همیشه از اثرات مضر فناوری در شیوه زندگی ما سخن گفته اند.

در سیستم جدید مشاوره یعنی مشاوره ازدواج آنلاین امکان استفاده از این تکنولوژی برای ایجاد تغییرات سازنده در زندگی وجود داشته است.

در مشاوره ازدواج آنلاین ارتباط با مراجع از طریق وسایل ارتباطی الکترونیکی انجام می شود. البته لازم به ذکر است که در مشاوره ازدواج آنلاین بیشتر موضوعاتی همچون روابط بین فردی و چالش ها و مشکلات مورد درمان قرار می گیرد و دیگر مشکلاتی که شامل بیماری ها و اختلالات روانی است بایستی از طریق مراجعه حضوری صورت گیرد.

مشاوره ازدواج چیست ؟

مشاوره ازدواج آنلاین جواناندر جلسات مشاوره ازدواج آنلاین چه می گذرد؟

مشاوره ازدواج خوب، یکی از موضوعات مهم در مشاوره ازدواج آنلاین حال خوب می باشد. در بدو آشنایی قبل از ازدواج، بسیاری از نکات مهم برای شروع زندگی مشترک نادیده گرفته میشود؛ به همین دلیل با گذشت سالهای طولانی مشکلات و اختلافات زیادی بین زوجین پیش می آید.

مشاوره قبل از ازدواج ، مانند دارویی برای پیشگیری از طلاق محسوب میشود. ازدواج، مهم ترین تصمیم در زندگی هر فرد است، پس برای تصمیم گیری و کسب مهارت های لازم، نیاز به یکسری راهنمایی ها و آموزش دارید. باید در نظر داشته باشید که شریک زندگی شما در خانواده ای با افکار، فرهنگ، علایق و تربیتی کاملا متفاوت بزرگ شده است. خواه ناخواه بسیاری از معیار و علایق او با شما متفاوت است. پس باید یاد بگیرید که چگونه با وجود این تفاوت ها می توانید یک زندگی موفق تشکیل دهید. مشاوره ازدواج آنلاین، مطمئن ترین راه برای رسیدن به یک زندگی موفق است.

 

انواع مشاوره برای ازدواج به چه صورتی هستند؟

1.مشاوره تلفنی ازدواج

2.مشاوره آنلاین ازدواج

3.مشاوره حضوری ازدواج

 

خدمات مشاوره‌­ای برای کمک به زوج­‌های در شرف ازدواج در سه نوع زیر دسته‌­بندی می­‌شوند:

 

مشاوره حضوری ازدواج

در مشاوره حضوری ازدواج، هر دو طرف به مشاور مراجعه کرده و طی چند جلسه، به صورت جداگانه یا با هم (بنا بر صلاح‌دید مشاور) با روانشناس ملاقات می­‌کنند. طی این جلسات مشاوره با طرح سؤالات خاص به جمع ­آوری اطلاعات بیشتر درباره هر یک می­‌پردازد، به آن­ها کمک می­‌کند به شناخت بهتری نسبت به خود و شخص مقابل دست یابند و روش­‌های برخورد و رفتار مناسب در مواجهه با بحران­‌های زندگی و تعارضات زناشویی را به آن­ها آموزش‌­ها می­‌دهند. همچنین ممکن است طی این جلسات انجام یک سری تست­‌هایی که در تصمیم­‌گیری برای ازدواج و شناخت افراد می­‌توانند مؤثر واقع شوند، به زوج­‌ها پیشنهاد شود. تست‌­های ازدواج در انواع مختلفی وجود دارند مانند تست انگیزش، تست هارتمن یا تست تفاهم که مشهورتر از همه تست MBTI است.

مشاورین ازدواج آنلاینمشاوره آنلاین ازدواج

اگر مراجعه حضوری به مشاور به هر دلیل (وضعیت اقتصلادی، فرهنگ خانواده­‌ها، مشغله زیاد و …) برای شما یا همسر آینده‌تان مقدور نیست می‌­توانید از خدمات اینترنتی مشاوره بهره ببرید. در این روش از مشاوره شما و همسرتان به صورت همزمان و یا جداگانه می‌­توانید به صورت آنلاین از طریق چت یا برقراری ارتباط در شبکه‌های اجتماعی مختلف با مشاور ازدواج در ارتباط باشید، سؤالات خود را مطرح کنید، به پرسش­‌های مشاور پاسخ دهید و در زمانی کم و با صرف هزینه­‌ای متناسب از مشاوره نتیجه بگیرید.

مشاوره های ازدواج به صورت آنلاین

مشاوره ازدواج آنلاین

مشاورهازدواج آنلاین نیز مانند مشاوره ازدواج آنلاین برای افرادی که جهت ملاقات حضوری با مشاور دچار مشکل­ هستند بسیار مناسب است. در این روش می­‌توانید به صورت تلفنی با مشاور در تماس بوده و اطلاعلاتی را که برای یک تصمیم­ گیری صحیح و آگاهی مناسب جهت شروع یک زندگی مشترک نیاز دارید، دریافت نمایید. همچنین اگر خجالتی هستید یا در برخورد با افراد غریبه دچار استرس می­‌شوید مشاوره تلفنی می‌­تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در این شرایط می‌توانید بدون استرس و ترس درباره آن چه لازم است مشاور بداند بدون سانسور و در کمال صداقت پاسخ گو باشد. مطمئناً همه ما می‌دانیم که مخفی کاری در جلسات مشاوره ازدواج یا بیان آن چه حقیقت ندارد شاید در لحظه تنها به دلیل شرم یا ترس باشد اما در آینده آرامش و شادی زندگی مشترک را تحت تأثیر قرا خواهد داد.

حتما بخوانید
خیانت زناشویی و بهترین راه تشیخص خیانت

 

مزایای مشاوره ازدواج اینترنتی

  • یک گزینه مناسب برای مناطق دور افتاده
  • ارائه دسترسی برای کسانی که دارای محدودیت های فیزیکی هستند.
  • سهولت دسترسی برای همه و صرفه جویی اقتصادی
  • درمان آنلاین، اطلاعات را برای همه قابل دسترس تر می کند.
  • این می تواند به عنوان ابزار آموزشی عمل کند.

درمان آنلاین می تواند یک ابزار مهم برای افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت روان باشد.

حتی اگر شما از نظر روان شناختی سالم احساس کنید، درمان آنلاین می تواند به شما در افزایش قدرت روانی کمک کند.

شما می توانید در مورد رفتارهای سالم و مکانیسم های سازگاری که منجر به سلامت روانی بهتر می شود بیشتر یاد بگیرید.

مشاوره اینترنتی

زمینه های مشاوره آنلاین  روانشناسی

مشاوره روانشناسی آنلاین در موضوعات مختلفی انجام می شود که به فراخور موضوعات ممکن است تعداد جلسات متفاوتی را در بر گیرد.از جمله این موضوعات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاوره روانشناسی ازدواج آنلاین

ازدواج همواره یکی از مهم ترین اتفاقاتی است که در زندگی شخصی ممکن است رخ دهد و دلیل آن تعهد و پیوندی است که برای یک عمر می پذیرید. اهمیت ازدواج باعث شده است که استفاده از مشاوره ازدواج امری انکار نا پذیر و کاملا ضروری باشد.

مشاوره ازدواج ممکن است در مقاطع مختلفی رخ دهد که بهترین زمان آن پیش از ازدواج است. مشاوره ازدواج آنلاین یکی از مسائلی است که می توانید در مراحل اولیه با استفاده از مشاوره ازدواج آنلاین رایگان روانشناسی به نتایجی دست یابد که در صورت ریشه دار بودن برخی از مسائل ممکن است به جلسات حضوری ختم شود. روانشناسی ازدواج می تواند شما را در انتخاب مناسب تر و همچنین ادامه زندگی با فرد مورد نظر یاری دهد. برای دریافت مشاوره فوری ازدواج می توانید از مشاوره آنلاین ما استفاده کنید.

مشاوره تحصیلی آنلاین

تحصیل یکی از مسائلی است که بخشی از آینده افراد به وسیله آن تعیین می شود. از آن روست که مشاوره تحصیلی می تواند به خوبی فرزندان شما و حتی خود شما را در انتخاب رشته و راه تحصیلات یاری دهد. از جمله این مسائل می توان به چند راهی هایی که در طی انتخاب رشته دبیرستان، دانشگاه و … برای افراد پیش می آید اشاره کرد.

این در حالی است که بسیاری از افراد حتی پس از ورود به دانشگاه متوجه می شوند مسیر طی شده را اشتباه آمده اند و باید تصمیمی جدید بگیرند. به همین دلیل است که استفاده از مشاوره تحصیلی در هر سنی لازم است تا بتوان به فرد کمک کرد استعداد و علائق خود را بشناسد و با توجه به آن ها قدم در راه تحصیل بگذارد.شما می توانید با استفاده از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی به راحتی با مشاوره تحصیلیتان در ارتباط باشید البته دقت کنید که در برخی مواقع شرایط مراجعین به صورتی است که بایستی از خدمات طولانی مدت مشاوره استفاده کنند، اما در بیشتر موارد این مشکلات با چند سوال و جواب کوتاه و دریافت مشاوره فوری در حال حل است.

حتما بخوانید
راه های درمان افسردگی

 

مشاوره کودک و نوجوان آنلاین

مشاوره کودک و نوجوان برای همه والدین و کودکان امری ضروری است. این مشاوره تنها محدود به کودکان و نوجوانی نیست که دارای مشکلات رفتاری هستند بلکه بسیاری از آن ها برای آنکه استعدادهای خود را کشف کنند نیز نیاز به مشاوره دارند.

دوره نوجوانی نیز یکی از دوره هایی است که والدین بیشترین تنش را با فرزندان خود دارند به همین دلیل مشاوره برای والدین و نوجوانان به آن ها کمک می کند تا بتواند روابط سالم تری را در کنار هم تجربه کنند. همچنین استفاده از این مشاوره می تواند روابط نوجوانان و والدین را در آینده نیز تحت تاثیر قرار دهد. دقت کنید که در بسیاری موارد والدین بایستی آموزش هایی در رابطه با برقرار ارتباط با نوجوانان خود ببینند، در اینصورت پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر نسبت به این مسئله اقدام کنید.

این موضوع از آن جهت اهمیت می یابد که مسائل و مشکلات دوران نوجوانی ممکن است اثرات دائمی روی زندگی نوجوانان بگذارد و بی توجهی به این دوران موجب پشیمانی همیشگی شما شود.

مشاوره فردی آنلاین

حتما برای شما پیش امده است که از کمبود اعتماد به نفس خود شکایت دارید یا از ناتوانی در برقراری ارتباط با اطرفیان خسته شده اید. مشاوره فردی به شما کمک می کند تا نگاه تازه ای به خود و روابطتان داشته باشید. گاهی اوقات به کارگیری بسیاری از راهکارها برای رسیدن به اعتماد به نفس و دیگر مشکلات فردی بسیار آسان است اما نیازمند کمی تلاش است.

کلینیک روانشناسی روان آرام با مشاوره آنلاین رایگان فردی و یا مشاوره حضوری این فرصت را در اختیار شما قرار داده است تا به راحتی و با دریافت مشاوره فوری فردی به بهترین شرایط خود دست یابید.

مشاوره انگیزشی آنلاین

مدت هاست که ایده شروع کار جدیدی را در ذهن خود دارید و همواره از انجام آن فرار می کنید؟ پس باید به شما بگوئیم نیاز به کمی انگیزه دارید. در کلینیک روان شناسی روان آرام جلسات مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی انگیزشی برگزار می شود تا به این ترتیب به شما کمک کند تا انگیزه خود را بازیابید و به سراغ تمام ایده ها و کارهایی بروید که مدت هاست در سر دارید ولی از انجام آن سرباز می زنید.

در بسیاری از مواقع شما تنها نیاز به یک راهنمایی کوتاه دارید تا به خودتان بازگردید و انگیزه لازم را پیدا کنید پس معطل نکنید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

مشاوره جنسی آنلاین

مسائل جنسی یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به دلیل زندگی در ایران و فرهنگ موجود به سختی می توانند در رابطه با آن با دیگر افراد صحبت کنند. از این رو مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی یکی از بهترین راه ها برای مشاوره جنسی است.

در این نوع مشاوره اطلاعات شما کاملا محرمانه باقی می ماند و امکان دسترسی آن به دیگر افراد وجود ندارد. دقت کنید که بسیاری از مشکلات جنسی نیازمند درمان های بلند مدت هستند، اما نگران نباشید همکاران ما در کلینیک روان آرام تمام تلاش خود را برای کمک به شما می کنند.

مشاوره خانواده آنلاین

خانواده ها از اصلی ترین پایگاه های زندگی هر فردی است که ایجاد تزلزل در هر کدام از بخش های آن ممکن است زندگی افراد را دچار مشکلات زیادی کند. مشاوره خانواده یکی از خدماتی است که توسط کلینیک روان شناسی روان آرام به تمامی افراد ارائه می شود.

در مشاوره ازدواج آنلاین شما می توانید روابط سالم تری را با خانواده خود تجربه کنید.

 

 

درمان مشکلات زناشوییمشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *