مشاوره و 5 دلیل نیاز به آن | بهترین مشاوره را در سال 2021 بیابید

مشاوره

لطفا به کیفیت مقاله امتیاز دهید

ابتدا بیایید شروع کنیم و توضیح دهیم که “مشاوره” همان چیزهای درمانی هستند. مشاوره املای انگلیسی است و مشاوره نسخه آمریکایی همان اصطلاح است. اما چرا ما به آن نیاز داریم؟ مهم نیست که چه کسی هستیم ، زندگی به ما چالش هایی می دهد.

وقتی ابزار و پشتیبانی مناسب داشته باشیم ، مجهزترین افراد برای مقابله با این چالش ها هستیم. گاهی اوقات ، حمایت به شکل یک مشاور ارائه می شود. این مقاله پنج دلیل رایج افراد برای مشاوره را پوشش می دهد.

  1. ما کمکی که لازم داریم دریافت نمی کنیم

طبق انجمن روانشناسی آمریکا ، حداکثر یک (از هر چهار) بیمار مراقبت های اولیه با افسردگی دست و پنجه نرم می کنند. با این حال ، پزشکان مراقبت های اولیه کمتر از 31 درصد از این بیماران را شناسایی می کنند. این بدان معناست که نیاز واقعی به مراقبت های بهداشت روان وجود دارد ، اما هنوز ابزار فعلی موجود در زمینه پزشکی این نیاز را برآورده نمی کنند. این آمار خود گویای این مسئله است و برای حفظ سلامتی عاطفی افراد باید چیزی تغییر کند. بخشی از این تغییر مربوط به نشان دادن ارزش مشاوره به مردم است. برای اینکه مردم این ارزش را ببینند ، باید جهش کرده و با یک مشاور دیدار کنند. به محض این که این کار را انجام دهند ، متوجه یک تغییر چشمگیر در زندگی خود می شوند و درک می کنند که بهزیستی عاطفی آنها بهبود می یابد.

  1. مشاوره بیماری روانی را درمان می کند

اگر با افسردگی ، اضطراب یا چیز شدیدتری مانند اختلال دوقطبی زندگی می کنید ، علاوه بر چالش های مشترک زندگی ، احتمالاً زمان پریشانی را نیز تجربه خواهید کرد. بسیاری از افراد مبتلا به بیماری روانی ارزش مشاوره را تشخیص می دهند و به مشاور مراجعه می کنند ، چه آن شخص آنلاین باشد و چه در منطقه آنها. با این حال ، همانطور که در بالا بیان شد ، افراد زیادی هستند که مراقبت های مورد نیاز شدید را برای مسائل بهداشت روان دریافت نمی کنند. در حقیقت ، موانع خدمات بهداشت روان در ایالات متحده وجود دارد که تا حدی از کنترل مشتری خارج است. با وجود موانعی که در یک لحظه به آنها خواهیم پرداخت ، مشاوره یک روش عالی برای درمان بیماریهای مزمن روانی است.

  1. مشکلات مالی

اکثر آمریکایی ها مقدار قابل توجهی بدهی دارند. مشکلات مالی آنها می تواند به دلیل عدم درآمد مداوم ، فقر ، هزینه های اجباری ، اعتیاد به قمار ، سو abuse مصرف مواد یا سایر موارد بهداشت روانی باشد. مدیریت پول یا امور پیرامون پول بسیار واقعی است و زندگی روزمره ما را تحت تأثیر قرار می دهد. پول می تواند باعث اضطراب ، حملات هراس ، افسردگی و سایر موارد بهداشت روانی در افراد شود.

حتما بخوانید
تأثیرات مخرب دروغ در زندگی زناشویی | عدم اعتماد چگونه بر یک رابطه تأثیر می گذارد؟

از قضا ، یکی از مهمترین موانع موجود در جاده ها در هنگام تلاش برای یافتن مشاور و مشاوره ، هزینه آن است. بسیاری از افراد بیمه درمانی ندارند یا پوشش محدود آنها در خدمات بهداشت روانی مانع از مراقبت آنها می شود. کلینیک های کم هزینه ای وجود دارد که افراد می توانند از آنها مراقبت کنند. با این حال ، بسیاری از اوقات لیست های انتظار برای این مکان ها طولانی است ، و به موقع می توان یک درمانگر گرفت. درمان آنلاین می تواند گزینه مقرون به صرفه تری باشد.

4- وقتی شخصی در بحران است ، یک مشاور می تواند کمک کند

هنگامی که شخصی در حال ابراز افکار خودکشی است ، خواه منفعل باشد یا شخص برنامه فعالی برای پایان دادن به زندگی خود داشته باشد ، می تواند برای کمک به مشاور مراجعه کند. اگر فرد مورد نظر افکار نگران کننده خود را به دوست یا عزیز خود بیان کند ، آن طرف دیگر می تواند با اطمینان او را به یک مشاور ارجاع دهد. مشاوره مکانی امن برای ابراز احساساتی است که فرد در بیان مشکل دارد. یک مشاور اختصاص داده شده است تا به مردم کمک کند تا به مکانی از سلامت و ثبات عاطفی برسند.

5- درمان در مشاوره آنلاین قابل دسترسی است

ما در یک نسل فناوری محور زندگی می کنیم و خدمات بهداشت روان با گذشت زمان بسیار پیشرفت کرده اند. دلیل نهایی مراجعه به مشاوره این است که روش های زیادی برای انجام این کار به صورت الکترونیکی وجود دارد! مشاوره آنلاین گزینه مناسبی برای درمان است. این بسیار مقرون به صرفه تر از ارائه دهندگانی است که یا بیمه نمی پذیرند یا فقط از پوشش شبکه پذیرش می کنند. قبل از اینکه به یک رابطه طولانی مدت با ارائه دهنده خود متعهد شوید ، حتی گزینه هایی برای دریافت مشاوره رایگان وجود دارد. BetterHelp شبکه گسترده ای از مشاوران آنلاین حرفه ای دارد که آماده هستند تا در سفر به سلامتی شما را پشتیبانی کنند.

مشاوره چگونه می تواند به شما کمک کند و چگونه می توانید درباره آن بیشتر بیاموزید

ممکن است افراد متوجه نشوند که چگونه می توانند از مشاوره بهداشت روان بهره مند شوند. همانطور که وضعیت خود را در نظر می گیرید ، مشاوران تخصصی در دسترس هستند که به شما کمک می کنند گزینه های خود و نحوه کنار آمدن را درک کنید. اگر متوجه شدید که وقتی احساساتی هستید به الکل روی می آورید ، ممکن است مشاوره سو مصرف مواد مفید باشد. کلمه مشاور مربوط به شخصی است که در مورد چیزی مشاوره می دهد. هنگام در نظر گرفتن خودسازی یا چگونگی حل یک مشکل ، کمک گرفتن از یک مشاور یک گزینه عالی با مزایای بالقوه بلند مدت است.

حتما بخوانید
انواع مشاوره با مشاوران کلینیک حال خوب زندگی

برنامه های مشاوره انواع مختلفی از راهنمایی ها را ارائه می دهند. آنها به شما کمک می کنند اشتباهات خود را بفهمید و چطور می توانید امور را درست کنید. شما یاد می گیرید که چگونه با احساسات ناخواسته و احساسات آسیب زا کنار بیایید. اصطلاح مشاور ممکن است به شخصی که راهنمایی می کند نیز گفته شود. ممکن است برای گشتن در یک وضعیت چالش برانگیز مربوط به یکی از اعضای خانواده یا همکار به کمک نیاز داشته باشید. مشاوران به روش های مختلفی برای پشتیبانی و درک در هر مرحله از زندگی کار می کنند.

بعضی اوقات مردم به فکر مشاوره نگاه می کنند. شنیدن کلمه مشاور ممکن است باعث شود فرد فکر کند که برای گفتگو با یک فرد باید در یک بحران قرار بگیرد. در بسیاری از موقعیت ها ، ممکن است فرد درک نکند که مشاوره چگونه یک ابزار یا منبع خودسازی است. حتی مشاوران وقتی به دیگران کمک می کنند سود می برند. یک مشاور که به کسی مشاوره می کند نه تنها در مورد مشکلات کسی اطلاعات کسب می کند ، بلکه آنها همچنین دیدگاهی در مورد چگونگی کمک مهارت ها و آموزش های آنها به دیگران برای داشتن زندگی بهتر کسب می کنند.

وقتی کلمه مشاور را می شنوید یا می خوانید ، در نظر بگیرید که چگونه افراد از طریق مشاوره به اهداف خود در رابطه با سلامتی و آینده خود رسیده اند. درخواست کمک یا اینکه بخواهید بدانید چگونه می توانید بهتر زندگی کنید مشکلی ندارد.

برخی از افراد ممکن است با مفهوم مشاوره راحت نباشند ، زیرا آنها نمی فهمند که چرا مردم از آن استفاده می کنند. رشته مشاوره شامل یک حوزه وسیع از موضوعات ، از جمله سلامت روان است. لطفاً برای کسب اطلاعات در مورد انواع مشاوره های بهداشت روان و موقعیت های مختلف استفاده از آن تحقیق کنید. مشاوران علاقه واقعی به کمک به دیگران دارند. بسیار آموزش دیده

مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *